גפני לנתניהו: "אל תיתן יד לסגר"; שר הבריאות נפגש עם האדמו"ר מבעלז

    איתי גדסי No Comments on גפני לנתניהו: "אל תיתן יד לסגר"; שר הבריאות נפגש עם האדמו"ר מבעלז

    שיא נוסף במספר ההדבקות ביממה האחרונה. יו"ר דגל התורה נפגש עם ראש הממשלה וביקר בפניו את ההחלטה להכריז על אלעד ושכונות בטבריה כאזורים מוגבלים, "המציאות הזו גורמת נזק ומייצרת 'סטיגמה' על הציבור". גנץ הורה על פתיחת מלוניות

    שר הבריאות במעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלז
    10:40
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on סעדה נגד פיטורי היועמ"שית: "חבל על הזמן"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיא נוסף במספר ההדבקות בישראל, ביממה האחרונה התווספו 532 נדבקים חדשים. בירושלים לבדה התווספו 60 נדבקים. בעיר בני ברק התווספו 46 נדבקים. בעיר ת"א 40 נדבקים. 34 נדבקים באשדוד. 9 נדבקים במודיעין עילית. 9 נדבקים בפתח תקווה. 7 נדבקים באלעד. 2 נדבקים בבית שמש.

    אמש, שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיע כעת למעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא כשהוא מלווה בח"כ ישראל אייכלר. לאחרונה החל שר הבריאות לדבר עם מנהיגים ורבנים במגזר החרדי, לאור נתוני התחלואה שעלו בתקופה האחרונה בכל הארץ ובריכוזים החרדים.

    על רקע ההכרזה על אלעד ורחובות בטבריה כאזורים מוגבלים, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נפגש אמש עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו. בפגישה העלה ח"כ גפני את נושא הסגר שבוצע בשכונות ובערים החרדיות.

    גפני ביקר את ההחלטה שגרמה לזעם רב בציבור החרדי, "הכי קל לסגור את החרדים, הלוואי שבכל הארץ היו שומרים כמו בשכונות החרדיות, המציאות הזו גורמת נזק ומייצרת 'סטיגמה' על ציבור שתמיד אפשר לזהות אותו חיצונית", אמר גפני ודרש מראה"מ, "זה לא בסדר. ואני מבקש ממך אדוני ראש הממשלה שלא לתת לזה יד, הסגר הזה חמור מאד".

    הנדבקים במערכת החינוך: מספר החולים הכולל: עומד על 860 נדבקים. מספר מוסדות החינוך בהם בתי ספר וגנים שנסגרו עומד על 210 מוסדות. 21,504 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מניעתי.

    פתיחת המלוניות מחדש: אמש הורה שר הביטחון בני גנץ, להיערך לפתיחת בתי מלון נוספים לחולי קורונה ולחסרי יכולת בידוד ביתי. המלונות יהיו ערוכים להפעלה בהתראה של 48 שעות מרגע חתימת ההתקשרות. לצד זאת, אמש פתח משרד הביטחון מלון נוסף המופעל על ידי פיקוד העורף בקיבוץ שניר, המיועד למשפחות. נכון להיום מפעיל פיקוד העורף שישה מלונות המיועדים לחולי קורונה וחסרי יכולת בידוד ביתי.

     

     

     



    0 תגובות